close

 

今年夏天個太陽特別凶狠,令到不少靚靚都失手曬黑
之後有好多朋友都想試下食美白丸,想試但系又有好多疑問咁
咁其實食美白丸真系有用嗎?
首先我們要先了解一下其實「美白丸」系咩嚟既
而一粒細細既丸仔點解又可以令我地變白呢?
 
 
為什麼美白丸有用?
 
皮膚白定唔白,其實外敷都不如內服
點解咁講呢?
因為決定膚色深淺既系取決系人體表皮中既黑色素合成能力
簡單啲咁講
黑色素愈易生成,皮膚就越黝黑
 
而L-胱氨酸就系人體中決定皮膚白定唔白最重要既元素
當肌膚缺少L-胱氨酸既時候
皮膚受到紫外線既照射就會被啟動產生大量黑色素
 
而美白丸最重要既作用,其實就係從植物中提取大量既L-胱氨酸製成藥丸比皮膚補充
提高皮膚抑制黑色素生成既能力,同時加強肌膚新陳代謝
令黑色素快速排出
 
 
一粒美白丸會有啲咩成分?
 
大部份美白丸主要既成分一般都系維生素C,E,B2
呢啲維生素都系有美白抗氧化既作用
當然美白丸最重要既成分就系抑制黑色素產生既L-半胱氨酸
L-半胱氨酸成分除左可以淡斑美白,抑制黑色素之外
仲會有效減輕疲勞感嫁〜
 
 
美白丸食幾耐先會見效?
 
美白丸可以令皮膚恢復原本白淨度
不過唔代表系即食即時變美白
要改變身體累積黑色素既能力,美白丸係需要堅持服用先至會發現有白幾度既效果
不過大家要留意既系,其實美白丸可以為你變得最白既
都只系恢復到你皮膚本身應有既白淨度(即系無可能由一個黑人變成白人)
 
如果你唔知道你身體原本應有既白淨度系咩樣
咁你大概可以參照大腿內側既皮膚色度
因為大腿內側既皮膚通常都系較嫩而且甚少被紫外線部位照到既
所以相對嚟講應該就系你全身最白既地方
 
 
 
總括嚟講
食美白丸的確系有美白既效果
當然佢係唔可能將一個黑人變成一個白人啦
不過我覺得一只好既美白丸,就系可以將黃種人既皮膚調白然後加上一種透明感
(大家見到啲日本人就會知我講緊咩)
 
而L-半胱氨酸雖然系一種好有效既成份
不過大家要留意既系有啲低價劣質美白丸
會加左過量既L-半胱氨酸,超出我地身體可以承受既份量
長遠會加重左我地腎臟既負擔嫁
所以大家一定要慎選美白丸呀〜

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    jadeho 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()